eemmaniilsson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av emma nilsson - 1 november 2010 22:32

tja gott golk, amanda här..



kände ett mega sug efter att skriva ett gästinlägg, men kom sedan på att jag inte har en susning om vad jag ska skriva.. (Y)


aja, kan väll börja med att säga att emma nilsson är en mycket speciell person, och väääldigt galen. följ hennes blogg, den kommer att lysa upp er vardag, tro mig.. hehe.. :D




och med denna hälsningen säger jag peace out.

Av emma nilsson - 1 november 2010 22:24

hej hopp.


 låten jag snackade om. :)


Av emma nilsson - 1 november 2010 21:10

hejsan svejsan.


nu blev jag bloggsugen igen, men se det på den ljusa sidan - jag är aktiv iaf?! :D


sitter här nu och försöker komma på något att skriva om, går sådär....


Cookie Jar - Gym glass heroes.

Trey Songz - Say Aah.

riktigt bra låtar om ni ville veta. :)


nej, nu ska jag nog inte skriva mer, ni har väl somnat vid det här laget!


men idag är jag snäll och bjuder på en bild också.


- bamsekram.


 

Av emma nilsson - 1 november 2010 14:21

hejhallå.


här sitter en ovanligt ren emma precis hemkommen ifrån en trevlig spa-helg med min älskade familj.

blev blandannat bastu, bubbelpool och sådant trevligt. :)

 

nu sitter jag här och drogar musik och sjunger högt för mig själv - låttips någon?

 

ikväll har jag inget planerat, blir nog mest en chillkväll framför tvn, vilket jag verkligen behöver.

är HELT slut.

 

resten av veckan är ganska fullbokad fakitiskt, träffa en massa trevliga människor!

 

efter lovet blir det ju prao på gästis med mands också, kommer nog bli väldigt spännande.

och jag kan nästan lova redan nu i förtid att jag kommer tappa tallrickar/glas.

 

nej, nu ska jag hitta på något vettigt istället för att sitta här och dega.

 

vi hörs&syns.

 

- bamsekram. ♥

Presentation


hejhopp!
emma har ni här.
kul att ni hittade hit, läs&njut!

- bamsekram.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards