eemmaniilsson

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

BLÖÖÖÖÖÖÖ.

Av emma nilsson - 26 november 2010 08:36

hejhopp.

man har ont i armen efter 5 blodprov, prova inte detta hemma små barn. (n)


- jag saknar jordgubbar med vaniljglass, buhu!

- jag vill bli frisk!

- jag saknar amandisch!

- jag vill fortfarande bli frisk!

- jag vill bli bra i knät så jag kan spela fotboll!

- jag vill bli frisk igen!

- jag har inget mer att skriva om detta.


jag har verkligen blivit helt jäkla värdelös på att blogga, finns inte så mycket att skriva om helt enkelt.

ni får gärna komma med tips, för jag får panik snart.

slänger in en bild på mig och min söta lillasyster.

kika in på hennes blogg med!

www.maliinohyes.bloggplatsen.se

det kommer hon verkligen uppskatta, jag looovar. :)


here it goes...

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma nilsson - 4 januari 2011 22:41

förlåt så himla mycket.. jag har kommit fram till att jag nog är världens sämsta bloggerska.. iaf på att uppdatera! det är helt galet så seg jag är! :) men nog om det.. efter många om och men, har jag äntligen fått reda på vad det är för fel...

Av emma nilsson - 12 december 2010 11:14

hejsan svejsan! :)   nu är jag äntligen frisk.. eller ja så frisk som det går just nu. magen strular och det är kanske magkatarr som bråkar med mig.. så äter en massa medicin nu och ska in igen på torsdag för fler tester. men nog om det!   ...

Av emma nilsson - 1 december 2010 22:53

hallåhallå alla läsare! jag vet om att jag verkligen är sämst på att vara aktiv, men ni får försöka överleva :) nu sitter man här hemma med maginfluensa, & jag har ju precis blivit av med febern och allt :( riktigt less på det nu, vill ba...

Av emma nilsson - 23 november 2010 10:52


ⓔⓜⓜⓐ    

Av emma nilsson - 13 november 2010 00:17

nej min själ, bara jag som har märkt att jag inte har bloggat på evigheter... nä tänkte väl det! :)   but, here i go again!   har praoat på gästis nu hela veckan, och det har verkligen varit kanon! fem av fem toast, faktiskt!!!   på mån...

Presentation


hejhopp!
emma har ni här.
kul att ni hittade hit, läs&njut!

- bamsekram.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards