eemmaniilsson

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av emma nilsson - 4 januari 2011 22:41

förlåt så himla mycket.. jag har kommit fram till att jag nog är världens sämsta bloggerska.. iaf på att uppdatera!

det är helt galet så seg jag är! :)

men nog om det..


efter många om och men, har jag äntligen fått reda på vad det är för fel på mig, och varför jag är sjuk hela tiden.

magkatarr, och febern är antagligen pga hormoner och så, annars är det pga allergi.

så ska in igen den 12e och göra pricktest och lungfunktion.

kanske inte så kul för er att läsa.. men whatever.


imorgon blir det amandisch hela dagen och träning på kvällen.

nice nice nice. (y)


sen på torsdag bär det av till tyskland - weissenhäuser strand!

med familjen och kusinerna.

ska bli riktigt roligt faktiskt!

happy face på det.


nej, nu ska jag gå och göra något vettigt.. som att glo på film eller så.

slänger in en bild med från i somras.

matchen mot borgeby.


 


och med det säger jag hejdå! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhopp!
emma har ni här.
kul att ni hittade hit, läs&njut!

- bamsekram.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards